[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
vacuum lek : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 15:26

vacuum lek

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

vacuum lek

Berichtdoor Pier 50 » 13 aug 2012, 21:05

vandaag ontdekte ik dat ik een lek had in het vacuum systeem
deuren en kofferbak enz gingen niet meer open of dicht ,ook ging de moter moeizaam uit
ik zoeken en jahoor snel gevonden
ik gokte op 1 van de deuren
wat heb ik gedaan
bestuurders deur ontmanteld en bij de 3 slangen die bij het deur slot zit eerst de linkse slang er af gehaald en met een ballenpomp rustig druk opgebouwd ,resultaat alles ging open of dicht [weet het niet meer]
bij de rechtse slang het zelfde gedaan ,en klein beetje reactie maar ik hoorde een klein beetje geblaas uit de voorste passagiers deur
mn vrouw goed laten luisteren en ja hoor het was die deur
bekleding los gehaald en de module [of hoe hij ook heet]losgemaakt
het rubber [condoompje zat een scheur in]
tijdelijk de slangen afgestopt en moter laten draaien ,en jahoor alles werkt weer
bij breezan heb ik info gevraagd of ze die bosch kapjes hebben ,morgen hoor ik meer
Avatar gebruiker
Pier 50
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 494
Geregistreerd: 03 okt 2011, 18:28
Woonplaats: Veendam
Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten