[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Centrale deurvergrendeling : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 19 apr 2024, 15:53

Centrale deurvergrendeling

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Centrale deurvergrendeling

Berichtdoor mike » 02 jul 2006, 23:29

Hallo allen,

Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van een W123 280TE,import uit Zwitserland.
Nu heeft de auto een veel voorkomend probleem:de cv werkt niet.Enkel de tankklep word vergrendeld en ontgrendeld.
Nu heb ik nog niet zoveel kennis van dit model dus is mijn vraag of iemand ideeën heeft waar ik naar moet zoeken.Iets met vacuümventielen?
Elke reactie is welkom.Alvast bedankt.

Mike
mike
 


Antwoord:Centrale deurvergrendeling

Berichtdoor 300D_1980 » 15 jul 2006, 10:53

Mike, er is al een topic centrale deurvergrendeling repareren. Daar vind je een perfecte uitleg.
300D_1980
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten