[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
reviseren remklauwen achterzijde 300TD : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 apr 2024, 17:15

reviseren remklauwen achterzijde 300TD

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

reviseren remklauwen achterzijde 300TD

Berichtdoor Oldtimer66 » 19 sep 2012, 21:56

Hallo mede liefhebbers van de Duitse Grundlichkeit.

Middels dit forum wil ik mede liefhebbers en hobbyisten attenderen op de geweldige service van A & N oldtimerservice gevestigd in Pynacker.
Ik kreeg de zuigers met geen mogelijkheid uit de remklauwen en deze 2 biggensnijders (Arie en Nico) klaarden dit klusje in no time, terwijl ik anderhalve dag aan het vechten ben geweest.
Bleek ik bij een eerdere internetbestelling bij een firma de verkeerde maat revisiesetjes te hebben gekregen; één mailtje naar Nico en kreeg direkt antwoord en kon notabene op zondag de juiste setjes bij hun ophalen.
Dat noem ik nog eens service.
Deze jongens zijn startend ondernemer en verdienen het om uit te groeien tot een goedlopende toko.

Ik ben in ieder geval hartstikke blij met deze 2 toppertjes :D :D :D .

Nico en Arie nogmaals bedankt en tot ziens maar weer.


www.oldtimerservice-a-n.nl
Oldtimer66
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 09 apr 2012, 11:14
Roepnaam:
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten