[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
voorschermen vervangen 300TD : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 19 apr 2024, 20:43

voorschermen vervangen 300TD

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

voorschermen vervangen 300TD

Berichtdoor Ardi » 24 jul 2006, 01:14

Heeft iemand ervaring met het monteren van imitatie schermen op de 123? Ik kan voor 35 euro gewone imitatie kopen of voor 55 euro zgn Klokkerholm schermen met pasgarantie.
Ardi
 


Antwoord:voorschermen vervangen 300TD

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 24 jul 2006, 18:19

beste ardi,

hoe gaar zijn je originele schermen? kun je niet met wat zaag- en laswerk de originele opknappen met stukken van het imitatiedeel? zo houd je de boel namelijk qua pasvorm bij de motorkap origineel, tenzij hij net op die plek rot is... mijn linkerscherm was indertijd rot bij de aanhechting op de koker, ik heb van het imitatiedeel een stuk gezaagd en dat aan de originele gelast, zo voorkom je ook grote kleurverschillen met de motorkap en de deuren!

imitatie past vaak slecht, ik zie veel W123's rondrijden met imitatieplaatwerk, vaak is dit goed te zien. eveneens is imitatie vaak dunner dan origineel, ik weet dat nieuwe originele voorschermen van Mercedes bijna onbetaalbaar zijn, 312,60 euro ex. btw...

als die exemplaren met pasgarantie echt goed passen, en repareren geen zin meer heeft, zou ik daar voor gaan. als je met de goedkopere 3 uur bezig bent met het pas maken... voor 20 euro meer... dan wordt het al snel heel veel duurder.

laat even weten wat er precies mis is, en hoe het verhaal is afgelopen.

vriendelijke groeten,

adriaan
AdriaanVogelzang
 


Antwoord:voorschermen vervangen 300TD

Berichtdoor Lode » 24 jul 2006, 20:40

Klokkerholm staat bekend als hele goede imitatieschermen. Ik zou zeker voor die gaan als je het geld voor originele (veel dikker staal) niet uit wil geven
Lode
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten