[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Groot dilemma! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 18 apr 2024, 19:09

Groot dilemma!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Groot dilemma!

Berichtdoor Staespieter » 12 jun 2013, 17:42

Dag mede W123-liefhebbers!

Ik zit met een groot dilemma, nl. ben vandaag toevallig een prachtige W116 tegengegekomen (heb er zo 10 jaar geleden reeds een gehad en oude liefde roest niet :D ) en ben zwaar aan het twijfelen geslagen om mijn W123 te verkopen...

Misschien de foute vraag om hier te stellen :D

Omdat ik serieus twijfel, wil ik mijn wagen hier (nog) niet officieel te koop stellen, maar mochten er liefhebbers zijn, stuur me maar een PB. Ik heb tal van foto's geplaatst in eerdere onderwerpen.

Groeten

Pieter
Avatar gebruiker
Staespieter
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 176
Geregistreerd: 18 apr 2012, 21:21
Woonplaats: Antwerpen
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten