[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Iemand ervaringen met auto reis naar Rusland? : Reizen!

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 maart 2024, 14:35

Iemand ervaringen met auto reis naar Rusland?

Plaats hier verslagen van reizen met je Mercedes klassieker. Dit mag een dagje Vroomshoop of Middelburg zijn, of een reis naar Moskou, zolang de trip of reis maar met je Mercedes is gemaakt. :)

Iemand ervaringen met auto reis naar Rusland?

Berichtdoor Mercedennys » 27 aug 2006, 23:11

Dag,

Ik wil in 2007 naar Rusland met de W123, via berlijn, naar warschau en dan naar moskou en st petersburg, en dan via polen weer terug.

Heeft iemand daar ervaring mee (of gedeelten van de weg)? Waar moet ik op letten etc, diesel goed te krijgen, taal?, politiecontroles etc etc.

Laat even weten!
MerceDennis (wil op pad)
Mercedennys
 


Antwoord:Iemand ervaringen met auto reis naar Rusl

Berichtdoor jcruit » 28 aug 2006, 18:21

Hoi Dennis,

Ik heb toevallig op mijn werk net een cursus Russisch gedaan, en dat viel goed tegen!! Is geen makkelijke taal, sowieso omdat het schrift totaal afwijkt van wat wij kennen.

Je mag mijn boeken wel een weekje lenen, misschien wordt het dan nog wat! Ik heb ook een paar (interactieve) CD's, om te oefenen. Kan wel handig zijn om een basis te hebben. Je kunt me altijd een pm sturen.

Ik denk dat je er met de auto wel komt, maar houdt rekening met een hoop bureaucratie bij de grens.

Succes,

Jeroen
jcruit
 


Keer terug naar Reizen!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast