[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
soort boutkoppen OM617 : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 apr 2024, 09:25

soort boutkoppen OM617

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

soort boutkoppen OM617

Berichtdoor Unigeert » 15 nov 2013, 20:09

Wat voor gereedschap heb ik nodig als ik kopbouten, vliegwiel ed. van een OM617 wil (de)monteren. Ik ken het soort kop niet en wil graag in een keer een goede set aanschaffen als toevoeging op mijn 1/2" doppenset.

Zijn er verder nog handige of noodzakelijke gereedschappen? Ik wil niet meteen zelf de hele motor kunnen reviseren, maar wil bijvoorbeeld zelf koppakking kunnen vervangen, kleppen kunnen stellen en moet nu ook de krukaspakkingen vervangen.

bvbd en groet, Geert
Unigeert
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 61
Geregistreerd: 03 nov 2013, 15:36
Woonplaats: Zweden
Roepnaam:
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1973
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten