[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
controle lampje gloeien : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 apr 2024, 07:22

controle lampje gloeien

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

controle lampje gloeien

Berichtdoor chico » 31 aug 2006, 13:23

beste mensen, kan iemand mij helpen met het volgende probleempje; tijdens het rijden met mijn 240TD gaat heel af en toe het oranje lampje van het gloeien branden, maar 1 of 2 seconden, daarna gaat het ook vanzelf weer uit.
volgens mij geeft het geen verschil of de moter van de auto warm of koud is.
heeft iemand hier een oplossing voor???
chico
chico
 


Antwoord:controle lampje gloeien

Berichtdoor Robert » 31 aug 2006, 23:49

Chico, ja hoor het lampje er uit halen…………, flauw Hé :P , maar als je voorgloeit brand het lampje dan wel altijd ? of werk deze af en toe ook niet? op de nieuwere MB diesels (bij W123 weet ik het niet zeker:blush:) gaat het lampje tijdens het draaien van de motor branden als er een gloeiplug stuk is , maar tijdens het gloeien blijft deze dan uit. Dus misschien is en optie om gloeipluggen en aansluitinggenen te controleren.


Succes Robert uit AP ;)

Robert
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten