[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
verwarming werkt niet : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 19 apr 2024, 06:21

verwarming werkt niet

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

verwarming werkt niet

Berichtdoor Blitz375 » 01 feb 2014, 21:01

hallo

mijn verwarming werkt niet aan de linkse kant,hij blijft daar koud blazen.de rechtse kant wordt wel warm. het betreft een 280E uit 1979 met airco. de aircocompressor zit er niet meer in,dit zou verder geen invloed op de verwarming moeten hebben.ik denk dat er een klep in de kachelunit niet werkt en in de verkeerde positie blijft staan.mischien weet iemand of er enigszins makkelijk aan te sleutelen is zonder het halve daschbord te verwijderen
Blitz375
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 41
Geregistreerd: 12 aug 2013, 00:00
Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1969
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: verwarming werkt niet

Berichtdoor Trifonius » 01 feb 2014, 21:23

Ik kan je wel een zoekrichting geven.

Als het een automatische airco is --> vacuumlek

Bij het gewone systeem wil de bediening van de kachelkraan wel eens blijven hangen.

Ten slotte kun je volgens mij last hebben van een luchtbel in de kachelradiator. Heb je toevallig recent de koelvloeistof vervangen?

Je bent niet de eerste dit dit probleem heeft. Als je zoekt op het forum, vind je waar dit eerder is besproken.
Trifonius
 


Re: verwarming werkt niet

Berichtdoor Blitz375 » 01 feb 2014, 23:06

het is een automatische airco,alle vacuumslangen zijn aangesloten,en ik hoor ook niks van een vacuumlek.de koelvloeistof is inderdaad recent vervangen ivm een defecte waterpomp. zit er ergens iets om te ontluchten?
Blitz375
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 41
Geregistreerd: 12 aug 2013, 00:00
Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1969
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron