[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Achterbank station verwijderen : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 19 apr 2024, 21:58

Achterbank station verwijderen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Achterbank station verwijderen

Berichtdoor 230teee » 20 feb 2014, 14:06

Hallo medeforumers,

Ik wilde gisteravond het interieur uit mijn station halen.
Ik was goed op weg en had de kofferbak bekleding en de achterste ruitjes er al uit.

Eenmaal bij de achterbank begonnen de problemen.
De rugleuning zonder moeite verwijdert alleen het zitvlak wil er niet uit.

Het gaat om een 1/3 2/3 achterbank
De buitenzijdes zijn het zelfde als een achterbank uit een stuk.
Alleen in het middenzitten andere beugels, ik kan niet zien hoe deze losmoeten, (had twee boutjes verwijderd maar de bank zat nog steeds muurvast.)

Wie heeft hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor de reacties,

Gr Bram
De benzine kruipt waar het niet gaan kan.
Avatar gebruiker
230teee
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 235
Geregistreerd: 03 maart 2013, 12:51
Woonplaats: Nijmegen
Roepnaam:
Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast