[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
1 dag op LPG, wat betaal ik? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 05 mei 2024, 06:05

1 dag op LPG, wat betaal ik?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

1 dag op LPG, wat betaal ik?

Berichtdoor JesperTichelaar » 04 maart 2014, 21:48

Ik heb deze vraag al gesteld op het W126 forum maar ik dacht misschien weet iemand het hier ook...

Ik kan er moeilijk achterkomen wat dit mij gaat kosten en ga het daarom aan jullie voorleggen.

Stel: ik koop een W126 op LPG. Ik laat hem overschrijven op mijn naam en rijdt de auto direct diezelde dag naar huis. Eenmaal thuis aangekomen ga ik naar het postkantoor en laat ik de auto schorsen.

Dan laat ik het gas uitbouwen en keur ik de auto om naar benzine.

Mijn vraag is, wat zou de belastingdienst mij rekenen voor het gebruik van de auto op LPG voor 1 dag?
Is er iemand die mij dit met zekerheid kan vertellen want ik heb geen zin in een rekening van een paar honderd euro een paar dagen later op de mat.
Lit de lju mar rabje
Avatar gebruiker
JesperTichelaar
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 295
Geregistreerd: 12 sep 2012, 17:50
Woonplaats: Grou yn Fryslân
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: 1 dag op LPG, wat betaal ik?

Berichtdoor Alex26_75 » 04 maart 2014, 22:06

Schorsen kan al op het postkantoor.
Handiger is om een eendags-kenteken aan te vragen! daarin zit al de wegenbelasting in verwerkt.( dit geldt ook voor Nederlandse auto's)

Hou er rekening mee dat een afspraak bij de rdw een wachttijd is van +/- 3 weken
Alex26_75
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 17 maart 2013, 12:30
Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: 1 dag op LPG, wat betaal ik?

Berichtdoor Sterretje1968 » 04 maart 2014, 22:37

Als je minder dan € 3,-- moet betalen dan hoef je niets te betalen.
Je kan thuis ook de wagen schorsen.
Sterretje1968
 


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten