[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Kelders0 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 maart 2024, 07:18

Kelders0

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Kelders0

Berichtdoor Kelders0 » 27 maart 2014, 19:40

Hallo allemaal!

Ik ben martijn kelders, ik ben 21 jaar en woonachtig in kampen. Ik ben al een hele poos lid van de W124 club en sinds eind 2013 ook van de W201 club.

Ik heb zelf geen W123. Wie weet komt er ooit in de toekomst nog 1:).

Ik ben lid geworden op dit forum omdat er op mijn W201 uit 1984 waarschijnlijk een dynamo van oa een W123 is gemonteerd. De originele dynamos van een W201 met multieriem zijn te lang voor mijn auto waardoor mijn v snaar schuin over de poulie van de dynamo loopt.

Hopelijk kom ik hier meer te weten over de dynamo die ik zoek voor mijn W201. Het mooiste zou wezen als iemand van het forum hier er toevallig 1 op de plank heeft liggen en bij mij in de omgeving woont waarvan ik wellicht eens een dynamo zou mogen lenen om te kijken of dat wellicht de goede dynamo is voor mijn 190E uit 1984.

Groetjes!
Kelders0
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 27 maart 2014, 19:33
Woonplaats: Prov. Overijssel
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten