[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Even Voorstellen. : Reizen!

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 16 apr 2024, 22:44

Even Voorstellen.

Plaats hier verslagen van reizen met je Mercedes klassieker. Dit mag een dagje Vroomshoop of Middelburg zijn, of een reis naar Moskou, zolang de trip of reis maar met je Mercedes is gemaakt. :)

Even Voorstellen.

Berichtdoor hymermobil » 11 maart 2015, 12:35

Beste Forumleden,

Ik ben Niels, Ik heb 2 bussen de MB80d omgebouwd tot camper, en een Hymermobil 540 die we vanbinnen geheel hebben getript en opgeknapt. Bij de Hymermobil heb ik al aardig wat problemen gehad en ben nu het motorblok aan het wisselen.
Toch hebben we er al een aantal onvergetelijke vakanties mee gehad en zouden we niet snel voor iets anders kiezen.

Met vriendelijke groet,
Niels
hymermobil
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 31
Geregistreerd: 12 okt 2014, 03:04
Woonplaats: Zeeland
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Reizen!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten