[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Janbenz : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 apr 2024, 03:31

Janbenz

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Janbenz

Berichtdoor Janbenz » 01 okt 2006, 20:44

Hallo allen,

Ik ben Jan Esselink en woonachtig in Apeldoorn. Sinds vandaag kan ik inloggen en ben ik blij, dat ik ook mee kan doen op het forum.
Ik ben eigenlijk mijn hele leven al gek op mercedessen geweest. Toch was het pas in 2004, dat ik mijn eerste Benz kocht. Een C180 uit 1993. Begin dit jaar kreeg ik steeds meer de drang om een W123 erbij te kopen. Na toestemming van mijn vrouw, ben ik op zoek gegaan. Dat viel nog niet mee. Er zijn een aantal factoren die meespelen, zoals de prijs en de algehele staat van de auto. Uiteindelijk ben ik gevallen voor de pastelgrijze 230 automaat, met blauwe binnenbekleding die ik nu heb. De auto is dit jaar ingevoerd uit Duitsland. Toen ik hem kocht, kreeg hij nog een beurt en een apk-keuring en hij werd op kenteken gezet. Ook moest een velg gespoten worden, omdat die een afwijkende kleur had. Bij de keuring bleken de benzineleidingen te lekken. Die werden dus ook vervangen. Toen ik de auto eenmaal had, bleef ik toch last houden van benzinedampen in de auto. Met hulp van mijn garage heb ik uiteindelijk ook drie benzineslangen vervangen. De auto lekte olie. Waarschijnlijk omdat hij lang stil had gestaan. Bij mijn garage hebben ze vervolgens een busje met spul in de carter gegooid. Het duurde nog wel eventjes, maar uiteindelijk hield het lekken op. Ik ben niet technisch en ik hoop, dat ik dat in de loop van de tijd mij eigen kan maken. Ik ben wel goed in poetsen van auto's. Ik ben vervolgens uren bezig geweest, met vooral de binnenkant en de deuromlijstingen. Die waren gewoon zwart. O.a. door de deurrubbers. Hij staat er nu weer goed bij. Zo hier en daar zitten wel enkele roestplekjes, die op den duur aangepakt moeten worden. Ik probeer dit met schuren en een lakstiftje in de gaten te houden.

Ik ben verder erg blij met mijn W123. Hij rijdt als een zonnetje en qua comfort vind ik hem niet onder doen voor een nieuwe auto. Daarnaast krijg je vaak meer bekijks als je met de oude Benz aan komt rijden, dan wanneer je in een moderne wagen rijdt.

Ik hoop hieronder een foto van de W123, de C, de hond en mijzelf te plaatsen.

Groeten,

Janbenz
Bijlagen
foto_bericht.jpg
Janbenz
 


Antwoord:Eindelijk even voorstellen

Berichtdoor janbenz1 » 01 okt 2006, 20:59

Hallo Jan.

Gefeliciteerd met je Benz.
Poets er niet te veel op zodat de lak er van af gaat.
Hopelijk heb je er heel veel plezier van, en binnen dit forum zit je goed.
Veel informatie, en een leuke club.
De Technische dagen zijn ook zeer aan te bevelen.

Aleen wel verwarrend dat je dezelfde nickname hebt.

Groetnis fan Janbenz Út Drachten.
janbenz1
 


Antwoord:Eindelijk even voorstellen

Berichtdoor Janbenz » 01 okt 2006, 21:07

Hoi Jan,

De nickname is inderdaad verwarrend. Volgens mij zijn er al drie janbenzen! Door het gebruik van hoofdletters en cijfertoevoegingen zijn ze wel uniek, maar verwarrend is het wel.
Janbenz
 


Antwoord:Eindelijk even voorstellen

Berichtdoor Mercedes W123D » 06 okt 2006, 22:32

Welkom bij de MBclub en heel veel plezier met je wagen.:woohoo:

M.vr.gr. Pierre
Mercedes W123D
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten