[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
verstuivers 123diesel : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 apr 2024, 07:15

verstuivers 123diesel

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

verstuivers 123diesel

Berichtdoor simon » 25 apr 2015, 19:17

bij het wisselen van een norcel van een verstuiver viel het binnen werk na het los draaien uit elkaar ik zou niet weten hoe ik het weer op volgorde in elkaar moet zetten ,als iemand een uitleg hierover heeft hoor ik het graag,bij voorbaat mijn dank,groeten simon
simon
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 29
Geregistreerd: 06 dec 2011, 20:14
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1969
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: verstuivers 123diesel

Berichtdoor Wiebren240D » 26 apr 2015, 15:13

Hallo Simon

de verstuiver ligt nu uit elkaar maar nu weer in elkaar.
het eerste deel van de verstuiver waar de leiding op komt die vanaf de brandstofpomp komt.
daar komt als eerste het druk plaatje in en daar onder de veer dan het pers klepje met het lange deel in de veer en dan het dikke stukje ijzer dat op de nozzel komt met het brede deel naar boven en dan in elkaar draaien dan moet het goed komen.

even testen op een verstuiver tester dan zie je of die goed werkt.
als je die niet hebt kom je maar langs in Sneek test ik hem wel even voor je kost echt niks.

wens je suc6 met het herstel.
met de groeten van Wiebren ut Snits telnr 0620659789
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4186
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten