[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
henkb : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 apr 2024, 09:09

henkb

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

henkb

Berichtdoor henkb » 07 okt 2006, 19:41

HAllo, mijn naam is Henk. Ik heb een tijdje terug een Mercedes gekocht van januari 1982 uit Duitsland. Het is de bedoeling dat ik deze auto ga invoeren zodra deze 25 jaar oud is (20-01-2007). In november word ik vader van ons eerste kindje. De Mercedes is bedoeld als 'gezinsauto', omdat het een grote degelijke auto is, met 4 deuren en een grote kofferbak, oldtimer en alle onderdelen zijn nog verkrijgbaar. Het is een 200 benzine model.
Na een tijdje proberen is het me toch gelukt om in te loggen. Dus bij deze mijn eerste bericht!!!.
Groet Henk uit Limburg
henkb
 


Antwoord:Hallo.

Berichtdoor Brijn » 07 okt 2006, 21:02

Gaaf Man!

Ik welk deel van ons mooie Nederland woon je? Ben benieuwd naar je w123avonturen vanaf januari! En je pappa-avon(d)uren vanaf november! Drukke tijden in het verschiet.

Gr. Bert
Avatar gebruiker
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 895
Geregistreerd: 10 nov 2005, 13:59
Woonplaats: Marnaves, Frankrijk
Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Antwoord:Hallo.

Berichtdoor henkb » 07 okt 2006, 22:10

Hallo Bert,ik woon in het midden limburg.
In de gemeente Heythuysen tussen weert en roermond.
Ja drukke tijden zullen aanbreken, maar af en toe klussen aan de W123 moet kunnen.
Zo heb ik met info van dit forum de speling in het stuurhuis weggewerkt en de dag teller hersteld.
Op het lijstje staat nog : plaatjes lassen in de voorste deuren een trekhaak monteren de radiateur vervangen en naar de rdw in januari.
henkb
 


Antwoord:Hallo.

Berichtdoor klafra » 07 okt 2006, 22:19

welkom bij de club.. wij zijn zelf ook nog niet zolang lid maar alle goede dingen komen langzaam ;)
klafra
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten