[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Gasstangenstelsel : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 maart 2024, 20:32

Gasstangenstelsel

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Gasstangenstelsel

Berichtdoor Gerco110 » 15 jul 2015, 23:36

hallo

kunnen jullie mij helpen ?

ik heb een andere motor in mijn W123 1976 automaat gezet.

het is een motor van een handgeschakelde auto het betreft een 200 diesel van 1977
nou heb ik de gasstangenstelselheveldinggebeuren aan de zijkant van het blok, waar het gaspedaal aanzit en de automaatbak, over gezet van mij oude motor naar mijn '' nieuwe '' motor verder nooit ergens aangezeten of veranderd.

weet iemand of de stang van het gaspedaal aan de binnenkant of aan de buiten kant van de hevel moet
want had het eerst allemaal in elkaar gezet, toen wou de auto niet harder dan 90,
omdat ik bij het pedaal wel volgas gaf maar de hevel op het kleppendeksel ging maar half los.
toen heb ik de 2 stangen omgedraaid, toen ging ik al wel harder.
alleen schakelde hij weer super verrot

tips ? fotos ?

ik hoor het graag bvd
Gerco110
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 15 dec 2013, 14:14
Woonplaats: Prov. Overijssel
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1964
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten