[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Centrale vergrendeling...nog steeds : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 apr 2024, 03:01

Centrale vergrendeling...nog steeds

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Centrale vergrendeling...nog steeds

Berichtdoor Taxidriver » 22 jan 2007, 22:06

In mijn 230E, 1981, doet de (originele) CV het niet goed. Ik heb alle topics hierover gelezen. Ik kwam er eerst achter dat de leidinkjes in de bets. deur verwisseld waren. De drukunit in de re. a. deur is lek. Bij mij zit iets anders dan in de besproken topics. Er zijn, zo ben ik inmiddels wijzer geworden, verschillende bedieningselementen in de verschillende series W123 gemonteerd. Ik heb al minstens vier verschillende drukunits gezien. In mijn deuren zit een blauw, kunststof blokje van ong. 10x5x3 cm met boven en onder een balgje met ieder twee membramen. De membramen zitten vast met een harde kunststof ring. Die membramen/ringen lekken natuurlijk (met een eenvouding onderwater-blaasproefje te zien).
De blokjes zijn bij de dealer te koop: 125 euro ex.!!!! In geen 125 jaar natuurlijk. Kan iemand me helpen aan membraampjes of geheel goede blokjes. De bovenste membramen zijn het slechtste dus als iemand zulke blokken weet dan zijn de ondersten waarsch. nog goed.
Het zijn VDO-produkten met nr.88 457 013
De automaterialenhandel gaat maandag bellen of er iets te leveren is.

Bericht gewijzigd door: taxidriver, op: 2007/06/01 18:58 <br><br>Bericht gewijzigd door: taxidriver, op: 2007/06/01 19:03

Taxidriver
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron