[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
OM617a kop gezocht : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 18 apr 2024, 19:29

OM617a kop gezocht

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

OM617a kop gezocht

Berichtdoor Gelandeman » 09 okt 2016, 18:15

Hallo,
Ik ben bezig een 617.952 blok te reviseren. Nu zitten er haarscheurtjes in de kop. Weet iemand misschien of er een nonturbo kop van een 617 op kan? De uitlaatkleppen verschillen blijkbaar wel, maar dat is op te lossen denk ik.
Probleem van de koppen is dat er alleen gietnummers op staan, maar de echte onderdeelnummers kan ik niet vinden.
Hopelijk kan iemand hier iets van zeggen.
Gelandeman
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 16 jan 2013, 21:03
Woonplaats: Frl
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1973
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast