[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
280ert : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 maart 2024, 15:19

280ert

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

280ert

Berichtdoor 280ert » 23 nov 2017, 00:23

Beste lezer,

Mijn naam is Marco en sinds 2015 heb ik een 280S. Onderaan een foto van hoe ik deze auto kreeg. Ik heb hier afgelopen 2 jaar veel aan gesleuteld. Plaatwerk, laswerk, uitlaat, koppeling, carburateur, noem maar op. o.a. 2 jaar lang van alles uitgeprobeerd omdat de motor maar niet goed wilde lopen. Dit heb ik afgelopen zomer eindelijk opgelost.

Op de klok staan 439.000 kilometers en dit komt overeen met het NAP-rapport. Ik hoop hier nog veel kilometers bij op te kunnen tellen. Af en toe zal ik iets toevoegen of upgraden. (Tips zijn welkom!)

Hierbij een foto van hoe de auto was in 2013. De originele kleur is groen metallic, ik ben van plan om de auto nog een keer te spuiten naar die kleur.
(foto's altijd uploaden op het forum)

Situatie onder de kap. De cilinderkop is er af geweest en ik heb de kleppen opnieuw ingeslepen en alles intern brandschoon gemaakt. Bij het terugzetten royaal gebruik gemaakt van vloeibare pakking om de kans op een vacuumlek te elimineren. Uiteindelijk bleek het gasmengstuk de oorzaak en nu spint de motor rustig onder de kap.
280ert
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 22 nov 2017, 23:21
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1964
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: 280ert

Berichtdoor Bram Jansen » 24 nov 2017, 15:25

Welkom hier Marco.

Lees ook de forumregels even, dan weet je hoe het hier werkt ;)
Bram Jansen
 


Re: 280ert

Berichtdoor 280ert » 04 dec 2017, 08:53

[/quote]
Ik heb geen toestemming om de regels te lezen. Gister topic geplaatst dat afgekeurd is, de link in de mail is niet toegankelijk.
Laatst bijgewerkt door Anonymous op 04 dec 2017, 09:51, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Vanwege het niet hebben van onbeperkte ruimte niet quoten met een er direct bovenstaand bericht
280ert
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 22 nov 2017, 23:21
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1964
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: 280ert

Berichtdoor Bram Jansen » 04 dec 2017, 09:57

forumregels-t4027.html

Aan je account is door mij niets bijzonders gevonden.
Dus probeer het nog eens en laat het mij weten per PB
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten