[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Ruud280e : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 apr 2024, 10:32

Ruud280e

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Ruud280e

Berichtdoor Ruud280e » 02 jan 2018, 11:30

Als nieuweling op het forum zal ik me even voorstellen.

Mijn naam is Ruud en ik ben 34 jaar oud. Ik woon in het midden-Limburgse Wessem.
Al van kinds af aan heb ik een interesse voor auto's, vooral voor Mercedes. Als kind vond ik die auto's met de ster op de motorkap heel mooi. Als ik aan mijn vader vroeg of we ook zo'n auto kregen dan antwoordde die steevast; "dat zijn hele dure auto's, die kunnen wij niet betalen". Dat maakte de fascinatie voor mij alleen maar groter. Toen ik eemaal groot was en mijn eigen centjes verdiende kocht ik als eerste auto een 190 (W201). Het was een 1.8 benzine met schakelbak. Hij reed geweldig. Veel beter dan nieuwere auto's van andere merken waar mijn vrienden in reden. Zelfs mijn vader was onder de indruk en kocht de auto van mij over toen ik tot mijn spijt vanwege het werk moest overstappen op een bestelauto. Het "Mercedes virus" liet me echter niet los. Vorig jaar kocht ik samen met mijn vriendin een huis met ruime grote schuur. Toen ik eenmaal de ruimte had ben ik op zoek gegaan naar een leuke klassieke Mercedes. Ik vind vooral de W123 en W124 mooi, waarschijnlijk omdat dat de auto's zijn waar ik als kind van droomde.. :grin: . Uiteindelijk is de keuze gevallen op een kaledoniengroene W123 280E automaat uit 1976. De auto heeft een bruin/oranje interieur (bambus) en schuifdak. Helaas was al een LPG installatie ingebouwd. Ik wil hem echter zsm weer op benzine gaan rijden.

Er is nog wat werk aan de auto, maar dat vind ik juist onderdeel van de hobby.

Ik verheug me om via dit forum met meer gelijkgezinden Mercedes-fams kennis te maken.Ik hoop op terecht te kunnen met mijn vragen en ook anderen te helpen met hun vragen.

Groeten,
Ruud
Ruud280e
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 75
Geregistreerd: 30 dec 2017, 17:00
Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1976
Automaat: Ja
LPG: Ja


Re: Ruud280e

Berichtdoor Bram Jansen » 02 jan 2018, 12:04

Van harte welkom Ruud! Een goed voornemen, lid worden van dit forum :handgestures-thumbup:
Bram Jansen
 


Re: Ruud280e

Berichtdoor Wietse » 02 jan 2018, 13:39

Welkom,
waarom zal je op benzine gaan rijden als het ook op LPG kan. Benzine tanken wordt je arm van.
Avatar gebruiker
Wietse
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1104
Geregistreerd: 13 jun 2011, 13:58
Woonplaats: Dordrecht
Roepnaam:
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Ruud280e

Berichtdoor Toontje » 02 jan 2018, 17:21

hoi hoi welkom
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Avatar gebruiker
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 10292
Geregistreerd: 21 feb 2007, 14:33
Woonplaats: kisharsagy Hongarije
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast