[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
formaat speakers in hoedenplank : Interieur - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 16 apr 2024, 23:35

formaat speakers in hoedenplank

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Re: formaat speakers in hoedenplank

Berichtdoor MBreed » 01 apr 2018, 19:11

Er zit toch al een voorbereiding aan de onderkant van de hoedenplank? Ik heb deze heel netjes uitgezaagd. Gat boren en decoupeerzaag erin met fijne vertanding en voorzichtig zagen. Vervolgens deze op maat gemaakte luidsprekers gekocht op Ebay:

https://www.ebay.de/itm/Lautsprecher-Me ... SwPnNavl4j.

Past perfect met de originele afdekkingen en het formaat. Als je een originele fader wilt heb ik nog een tip. De originele kabelboom hiervoor is niet meer leverbaar voor een W123 maar wel voor een W201 eerste serie, deze past ook perfect qua lengte en gebruikt nog dezelfde stekker voor de fader als de W123.
Avatar gebruiker
MBreed
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 780
Geregistreerd: 27 aug 2016, 21:27
Woonplaats: Schagen
Roepnaam:
Type wagen: 230
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten