[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Typeplaatje G klasse : G-Klasse

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 19 maart 2024, 09:22

Typeplaatje G klasse

Hier kun je alles kwijt over alle type's G-Klasse

Typeplaatje G klasse

Berichtdoor Gelandeman » 26 jul 2018, 18:44

Hallo,
Vanwege een langdurige worsteling met Rdw probeer ik te doorgronden was de betekenis is van de gegevens zijn op dat wat ik noem het secundaire typeplaatjes. Dit zit onder het normale typeplaatje op de kachelinlaat onder de motorkap.
Daarop staat ondermeer de kleurcode, maar ook een langer nummer. Kan, bij afwezigheid van het typeplaatje wat daar boven hoort te zitten, het oorspronkelijke chassisnummer worden bepaald? Volgens vestiging A van Rdw kan dat wel, en heeft dat aan mij gecommuniceerd, vestiging B zegt dat dat niet klopt. Los van het het feit dat Rdw zich zelf volkomen belachelijk maakt, zou ik graag meer inzicht in de materie willen hebben, en dit soort dingen zelf kunnen uitzoeken. Op de wagenkaart ontbreekt het carosserienummer glansrijk.
Waar zou de relatie chassisnummer en “koetsnummer te achterhalen zijn?

Twee.
Onlangs ontdekte ik aan de achterkant van een G chassis een nummer, wat in het ene geval een soort productiedatum zou kunnen zijn, en in andere gevallen lijkt het een willekeurig nummer. Niet alle chassissen hebben het overigens. Het is ingeslagen in de rechter chassisbalk in een vertikaal deel helemaal aan de achterkant. Is hiermee een relatie te leggen met chassisnummer en of carosserienummer?

Graag je bericht als je hiet iets van kan zeggen.
Mvg
Huub
Gelandeman
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 16 jan 2013, 21:03
Woonplaats: Frl
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1973
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar G-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten