[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
1982mb300d : Even voorstellen - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 18 apr 2024, 16:56

1982mb300d

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Re: 1982mb300d

Berichtdoor Citrobenz » 19 feb 2015, 20:47

Veel woonplezier in het pioniersdorp Wim
Gaat vast lukken in deze mooie omgeving ;)
Groet,
Henk
Avatar gebruiker
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 3122
Geregistreerd: 28 mei 2007, 13:26
Woonplaats: Steenwijk
Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: 1982mb300d

Berichtdoor 1982mb300d » 10 apr 2017, 22:56

Beste Forum lezers, na een hele tijd niets van mij laten horen weer een berichtje.
De kampeerbus 508D weer uit de winterstalling gehaald en klaar gemaakt voor het nieuwe seizoen, tevens de 300D bekeken die er ook gestald staat en stond er heel goed bij, hij blijft nog even geschorst.
Afgelopen weekend hebben we weer genoten van het Dubbellucht voorjaarsevenement in Terwolde. Er waren ruim 325 kampeerbussen, waarvan er geen 1 het zelfde is. Prachtig om te zien allemaal.
Dit jaar gaan we weer met de bus een tocht maken naar Zuid Noorwegen met de Fjorden en de Hardangavida en later naar Polen langs de Oostzee en binnenland weer terug naar huis.
Voor een ieder een prachtig en mooi rijplezier met de Mercedessen.
1982mb300d
 


Re: 1982mb300d

Berichtdoor Jon » 10 apr 2017, 23:15

Hé Wim,

Leuk weer wat van je te horen :handgestures-thumbup:
Laatst nog even met je gesproken op de beurs in Leeuwarden.
Ook ik heb de camper (609) weer tevoorschijngehaald. Even APK en dan weer genieten.
Dit jaar Wales, dan oversteken naar Ierland en dan weer terug naar Engeland (Lake District) Maar dat had ik je al verteld ;)
In ieder geval vindt ik het leuk dat je terug bent :handgestures-thumbup:

Groet Jon
Jon
Liever een Pruis dan een Prius!
Ik denk, dus ik Benz..!
Avatar gebruiker
Jon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 524
Geregistreerd: 06 dec 2008, 15:58
Woonplaats: Kollumerzwaag
Roepnaam:
Type wagen: 230
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: 1982mb300d

Berichtdoor 1982mb300d » 10 nov 2018, 20:31

Beste forumlezers,
De site maar weer eens opgezocht en gekeken of ik er nog in kon komen, jahhh het werkt nog en de Mac onthoud de inloggegevens wel voor me, super ding.
De kampeerbus dubbellucht 508D heb ik vorig jaar september verkocht, ook aan een liefhebber en nu zijn we dan toch ook over gegaan naar een alledaagse camper en vallen niet meer zo op tussen de camper familie.
Hebben begin dit jaar febr/mrt het overwinter gevoel ervaren in Spanje en Portugal en van het zomer zijn we ruim 2 maanden een rondrit gemaakt door Ierland (Wild Atlantic Way) en Schotland (eiland Sky en Buiten Hebriden en North Coast 500 Route en afzakken via de oostkust naar Harwich om de oversteek weer te maken.
Het overwinteren is ons goed bevallen en wellicht gaan we dat vaker doen.
De 300D staat nog steeds in de stalling en wederom voor een jaar geschorst, te duur om deze uit de schorsing te halen, en om deze dame nu te gaan verkopen snijdt ik me financieel in de vingers denk ik.
iedereen een rustige winter periode en in het voorjaar fijne en heerlijke kilometers gevoel met de Mercedessen.
1982mb300d
 


Re: 1982mb300d

Berichtdoor Bram Jansen » 11 nov 2018, 20:02

Dat is mooi Wim, maar nadat jij in dit topic iets plaatst zal er verder niemand meer naar je topic kijken omdat dit het Voorsteltopics is.
Ik stel daarom voor ;) dat je verder gaat in de rubriek die op je bericht van toepassing is.
Je kunt bijvoorbeeld een logboek aanmaken :handgestures-thumbup:
Bram Jansen
 

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast