[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
zware veren W123 plaatsen - wie kan mij helpen? Utrecht.. : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 maart 2024, 15:08

zware veren W123 plaatsen - wie kan mij helpen? Utrecht..

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

zware veren W123 plaatsen - wie kan mij helpen? Utrecht..

Berichtdoor JohanM » 13 jun 2019, 21:45

ik heb inmiddels LPG laten inbouwen in mn 1977 W123 250, ook de nodige verzwaarde veren gekocht, maar degene die ze zou inbouwen heeft maar geen tijd...

Kan iemand het voor mij doen (uiteraard betaal ik er graag voor)?

(of weet iemand een adres niet al te ver van Utrecht? - klasseklassiek doet het niet meer)

Alvast bedankt!

mvg,
Johan
Avatar gebruiker
JohanM
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 80
Geregistreerd: 14 okt 2008, 19:36
Woonplaats: Middelburg
Roepnaam:
Type wagen: 250
Bouwjaar: 1977
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: zware veren W123 plaatsen - wie kan mij helpen? Utrecht.

Berichtdoor Guido » 15 jun 2019, 08:08

Je zou Arjan Schouwstra en vader kunnen proberen, heb ik goeie ervaringen mee, zit in Kortenhoef( naast Hilversum)
Guido
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 90
Geregistreerd: 23 nov 2015, 22:50
Woonplaats: Kortenhoef
Roepnaam:
Type wagen: 230
Bouwjaar: 1978
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: zware veren W123 plaatsen - wie kan mij helpen? Utrecht.

Berichtdoor JohanM » 17 jun 2019, 21:09

dank je voor je suggestie, onthou ik in ieder geval, maar kvond reeds een andere forummer.
bedankt, groet,
Johan
Avatar gebruiker
JohanM
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 80
Geregistreerd: 14 okt 2008, 19:36
Woonplaats: Middelburg
Roepnaam:
Type wagen: 250
Bouwjaar: 1977
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten