[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Schokdemper achter vervangen : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 apr 2024, 00:32

Schokdemper achter vervangen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, van de Heckflosse, Ponton, Pagode en ouder, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Schokdemper achter vervangen

Berichtdoor AlbertD » 08 jul 2019, 19:33

Beste Forumleden,

Ik wil de achterste schokdempers vervangen van mijn W111 Heckflosse. Is dit een klus die ik zelf kan uitvoeren of moet ik het door een garage laten doen? Ik zit namelijk met de achterveren en ik wil niet dat die losschieten.
Kan ik de auto opkrikken en de draagarm met veer ondersteunen middels een blok hout /stapeltje tegels met rubber, of o.i.d. of is dat niet aan te raden en is een andere methode beter?

Bvd

Albert
AlbertD
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 29
Geregistreerd: 23 okt 2016, 12:29
Woonplaats: Emmeloord
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1964
Automaat: Ja
LPG: Ja


Re: Schokdemper achter vervangen

Berichtdoor Weizengelb » 14 jul 2019, 13:49

Hoi ALbert.

İk schrijf vanuit de vakantie met een raar toetsendbord dus bij voorbaat excuses voor schrijffouten.

Dit kun je goed zelf. Spuıt eerst de onderste Bouten ın met kruipolie zodat ze nıet afbreken. Onder steun de as inderdaad zodat deze niet te ver uıtveert wanener de schokbreker hem niet vasthoudt.

Verder wijst het zichzelf.

Succes! Math
Das Beste oder Nichts!
Avatar gebruiker
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 2689
Geregistreerd: 20 jan 2006, 13:38
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Schokdemper achter vervangen

Berichtdoor AlbertD » 30 aug 2019, 21:51

Het is gelukt. Auto op een brug, achteras ondersteunt. Binnen 3 kwartier was het gepiept. Weer een stapje verder. Bedankt

Mvg Albert
AlbertD
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 29
Geregistreerd: 23 okt 2016, 12:29
Woonplaats: Emmeloord
Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1964
Automaat: Ja
LPG: Ja


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten