[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Peca : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 apr 2024, 15:51

Peca

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Peca

Berichtdoor peca » 13 dec 2019, 22:35

Hallo,
Mijn naam is Peter de Bruijn en woon in Vlaardingen.

Sinds kort ben ik eigenaar van een W123 280CE uit 1985, origineel 92000 km met een handgeschakelde 5 bak.
Auto is helemaal origineel, nooit aan gelast geen roest en hard op de bekende plekken.
Bezit naast deze Mercedes nog een Volvo Amazon uit 1965, een VW kever Cabriolet en een VW bus T2.
Voor aanschaf van de Mercedes vaak dit forum bekeken zodat ik bij aanschaf wel wist waar ik op moest letten.
Wilde perse een 280 coupe met handgeschakelde 5 bak uit de latere productie jaren omdat die (iets)zuiniger is en ik het sportiever vind, maar dat is uiteraard persoonlijk.
Wagen staat nu in de garage tot maart, heb ik dus nog niet zoveel mee kunnen rijden, maar het gaat als een speer !
Volgend jaar ga ik met de Mercedes een mooi tocht maken via Luxemburg, Zwitserland , Italiƫ en Oostenrijk.
Ga in januari ook lid worden van de club.

Wellicht tot ziens,
vr.gr. Peter
Peter
Vlaardingen
peca
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 72
Geregistreerd: 13 dec 2019, 22:18
Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Peca

Berichtdoor Bram Jansen » 15 dec 2019, 23:47

Welkom Peter :handgestures-thumbup:

Je bericht is wat aan de late kant bij mij binnen gekomen, snap er niks van. Sorry daarvoor!

Heel veel plezier van je nieuwe aanwinst gewenst.
Bram Jansen
 


Re: Peca

Berichtdoor Toontje » 17 dec 2019, 09:17

welko hier
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Avatar gebruiker
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 10292
Geregistreerd: 21 feb 2007, 14:33
Woonplaats: kisharsagy Hongarije
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten