[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Mercedes mop : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 maart 2024, 15:55

Mercedes mop

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Mercedes mop

Berichtdoor Elyesa » 25 jan 2020, 13:47

Hallo mensen,

Hier een leuke Mercedes mop.

Komt laatst een vriend van me voorrijden in een hele dikke Mercedes.
Ik vraag: "joh, hoe kom jij aan die bak?"

Hij zegt: "Dat zal ik je vertellen: ik stond te liften langs de A1, stopte een of ander wijf in deze Mercedes, en ze vroeg: 'Waar moet je heen?' dus ik zei: 'naar huis.' Zij zei: 'dat is goed, ik breng je.' Maar in plaats van naar m'n huis te rijden, nam ze de eerste afslag, en reed regelrecht het bos in. Ze stopte op een open plek, stapte uit, ontkleedde zich, ging voor de auto staan en zei: 'Grijp wat je grijpen kan!' Nou, toen heb ik de Mercedes maar genomen!!!"

Geniet ervan!

Mvg Elyesa
Elyesa
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 61
Geregistreerd: 28 okt 2019, 23:40
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1979
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Van alles en nog wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten