[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Taxeren : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 apr 2024, 23:17

Taxeren

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Taxeren

Berichtdoor Elyesa » 23 apr 2022, 02:40

Hallo allemaal,

Ik ben van plan mijn oldtimer te laten taxeren.
Nu heb ik een aantal vragen. Ik vroeg mij af waar de experts op letten bij het taxeren van een oldtimer. Wat de kosten zijn van het laten taxeren.

Mijn auto op LPG en benzine loopt momenteel alleen op LPG. ik vroeg mij af of de experts tijdens het taxeren hierop letten. Kan dit voor een verlaging van het getaxeerde bedrag zorgen of wordt dit niet gecontroleerd?

Met vriendelijke groet,
Elyesa
Elyesa
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 61
Geregistreerd: 28 okt 2019, 23:40
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1979
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Taxeren

Berichtdoor Jeroen » 23 apr 2022, 17:52

Voor een klassiek verzekering kijken taxateurs naar de papieren van het voertuig en doen een visuele inspectie. Wellicht vragen ze even om de motor te starten. Maar ze maken geen proefrit oid. Wat je ze niet verteld en niet kunnen zien, nemen ze niet mee in hun overweging.

Vermoedelijk zal een goede taxateur wel vragen stellen over het deugdelijk werken van de LPG en benzine installatie.

Ik denk dat jouw probleempje minimaal van invloed is op de taxatieprijs.waarom bel je niet eens met een taxateur?

Peter Luxwolda van Gratema en Luxwolda zal je zeker te woord staan en wat meer informatie geven. Voor een taxatie komt ie bij je langs.

Succes,

Jeroen
Avatar gebruiker
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1321
Geregistreerd: 09 apr 2006, 20:30
Woonplaats: Spijk, gemeente Lingewaal
Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Taxeren

Berichtdoor Elyesa » 23 apr 2022, 21:46

Hallo Jeroen,

Dank voor je reactie. Het is inderdaad handig om een taxateur op te bellen met vragen. Het is wel fijn dat de taxateur ook bij je langs kan komen.

Groetjes Elyesa
Elyesa
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 61
Geregistreerd: 28 okt 2019, 23:40
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1979
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten