[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Wie kan me helpen W114 carburateur 280? Ploffen backfire : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 13:51

Wie kan me helpen W114 carburateur 280? Ploffen backfire

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Wie kan me helpen W114 carburateur 280? Ploffen backfire

Berichtdoor Merrie94 » 18 feb 2024, 12:22

Goedemorgen liefhebbers, ik heb een Mercedes W114 280 (carburateur) die niet lekker loopt. De auto plofte heel erg tijdens het rijden. Dat is toen aangepakt middels het aanpassen van de ontsteking (tijd). Echter ploft die nog steeds en heb ik het gevoel dat die nog niet goed op tijd zit. als ik volgas geef, zie ik ook zwarte rook uit de uitlaat komen. Gisteren heb ik heel rustig gereden (max 50km/h) en toen deed die het even goed. Nadat ik wat ‘spontaan’ het gas intrapte en weer los liet, hield de auto weer in. Vervolgens zie je dan dat die ook weer begint te ploffen.

Stationair staat de auto iets te hoog. Starten gaat altijd best goed.

Ik heb het internet afgestruind en ben enkel wijzer geworden dat het om een slechte verbranding en afstelling gaat van de carburateur.

Wie zou mij kunnen helpen met dit probleem, zelf ben ik niet echt handig. Dus ik breng de auto graag langs en wil ook betalen voor je hulp.
Merrie94
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 72
Geregistreerd: 25 maart 2022, 08:38
Roepnaam:
Type wagen: 230C
Bouwjaar: 1979
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Wie kan me helpen W114 carburateur 280? Ploffen backfire

Berichtdoor Merrie94 » 21 feb 2024, 23:04

Zijn er geen liefhebbers die hier verstand van hebben?
Merrie94
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 72
Geregistreerd: 25 maart 2022, 08:38
Roepnaam:
Type wagen: 230C
Bouwjaar: 1979
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten