[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
antenne - stroomtoevoer : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 19 apr 2024, 21:48

antenne - stroomtoevoer

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

antenne - stroomtoevoer

Berichtdoor Hans230CE » 23 nov 2006, 23:13

Hallo benzenliefhebbers


Is dit techniek, interieur??? Nu het is en onderdeel van een stukje interieur,vraagje:

Weet er iemand of er ergens achterin een stroomdraad ligt, een constante +, om een elektrische antenne aan te drijven bij een coupe????

Of:( moet ik er eentje trekken van de batterij naar achteren?

Of :) kan ik ook een draad gebruiken die ik een tijdje geleden getrokken heb voor een extra stekker in de koffer (voor de koelkast)die loopt over het contact???

De "blauwe" draad (sturing) heb ik reeds gelegt met de draad voor de aansluiting vd koelkast (12V stekker)

Graag een antwoord op mijn vraag, alvast bedankt...


GTZZ Hans

van ant zeetje
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Antwoord:antenne - stroomtoevoer

Berichtdoor jcruit » 24 nov 2006, 19:11

Hoi Hans,

Ik kon bij het monteren van mijn elektrische antenne geen stroompunt kunnen vinden. Ik heb vanaf de radio (waar continue 12V en via de radio geschalde 12V is) 2 draden naar de antenne getrokken.

De antenne heeft een continue 12V nodig om in te kunnen trekken, jij kunt dus niet de geschakelde van de koelkast gebruiken. Op het moment dat je dan nl. je contact uitdoet en je radio geen signaal meer geeft zal de antenne in willen trekken; kan het alleen niet omdat ie geen voeding heeft.



Succes,

Jeroen
jcruit
 


Antwoord:antenne - stroomtoevoer

Berichtdoor jcruit » 24 nov 2006, 19:11

Hoi Hans,

Ik kon bij het monteren van mijn elektrische antenne geen stroompunt kunnen vinden. Ik heb vanaf de radio (waar continue 12V en via de radio geschalde 12V is) 2 draden naar de antenne getrokken.

De antenne heeft een continue 12V nodig om in te kunnen trekken, jij kunt dus niet de geschakelde van de koelkast gebruiken. Op het moment dat je dan nl. je contact uitdoet en je radio geen signaal meer geeft zal de antenne in willen trekken; kan het alleen niet omdat ie geen voeding heeft.



Succes,

Jeroen
jcruit
 


Antwoord:antenne - stroomtoevoer

Berichtdoor Hans230CE » 24 nov 2006, 21:17

Bedankt Jeroen,


dus weer heel dat interieur uit elkaar halen, maar dat is voor volgende week.
Ik dacht dat ik alle draden die eventueel moesten getrokken worden had getrokken:woohoo: :(

NEE DUS inshala,
hopelijk is dit de laatste:
eerst de parkeerassistentie
dan de 12 v
dan de boxen en de antennesturing

nu deze,


zijn er nog, dan doe ik ze meteen mee, of beter ik zal er 4 klaarleggen voor het geval dat

TKS Hans

van ant zeetje
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast