[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Spike als w123lid? : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 18 apr 2024, 04:15

Spike als w123lid?

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Spike als w123lid?

Berichtdoor Pietje » 15 jan 2007, 21:58

Soms maken concurerende Groepen toch wel leuke opmerkingen. In dit geval Motormongool.

Hij is niet erg gek van honden, maar vind Spike een ontzettend gaaf beestje.
Hij stelde zelfs voor om hem ook lid van deze club te maken. (Is dan uiteraard gelijk voorzitter van de enige échte honden-op-de-hoedenplank-groep :) )

Maar zover zal het niet komen. Helaas moet ik afstand van hem gaan doen.
Hij is nu al zo'n 9 uur [per dag alleen. daarbij komt dat ik de laatste tijd ook in de weekenden behoorlijk druk (en laat) ben. Dat kan ik hem niet aandoen.
Ondanks dat het mij ook erg veel spijt, ben ik naarstig op zoek naar een goede nieuwe baas.
Ik ben heel specifiek op zoek naar iemand (of een stel) die niet werkt, of hooguit een dagdeel. Mogelijk heb ik die zelfs gevonden ook. Het betreft een stel van 60+63 uit Bilthoven. Groene gemeenste, lekker rsutig. Hebben eerder een jack gehad die 16 werd. De mensen hebben een tuin, werken niet meer en gaan ook niet naar het buitenland op vakantie.
Deze heer komt op mij heel erg goed over, maar het belangrijkste is hoe Spike zelf op hun gaat reageren. Morgelijk komen ze a.s. weekend kennis maken.
Ik neem de mensen dan mee naar buiten en laat zien hoe Spike zich gedraagt en wat de commando's zijn waarop hij reageerd. Daarna mogen ze even naar Scheveningen om hem op het strand 'uit te proberen'

Mochten jullie nog iemand weten, laat het mij weten. Spike hoeft zeker niet 'morgen' weg, dus ik neem ruim de tijd. Voor de hele beschrijving van Spike, zie attachemnt.

Pietje
 


Antwoord:Spike als w123lid?

Berichtdoor superW123 » 15 jan 2007, 22:34

ik weet nu al wie ik ga missen:(
superW123
 


Antwoord:Spike als w123lid?

Berichtdoor superW123 » 15 jan 2007, 23:03

EN DIT

superW123
 


Antwoord:Spike als w123lid?

Berichtdoor Lode » 15 jan 2007, 23:30

Ik las net het hele varhaal. Knap van je dat je zo'n beslissing kunt nemen Peter! Klasse! Maar één tip van mij. Zorg dat je ook echt een goed gevoel hebt over de mensen waar Spike heen gaat. Als je daar over twijfelt zal je daar later vast last van hebben.
Sterkte ermee!
Lode
Lode
 


Antwoord:Spike als w123lid?

Berichtdoor Paul Snip » 16 jan 2007, 02:02

Jammer, dat je zo'n pracht beestje moet wegdoen. Als ik m'n gevoel volg, zeg ik "Ik kom 'm halen". Maar ik weet ook dat ik te weinig vrije tijd heb, en dat een hond je erg gebonden maakt.
Dus niet verstandig!!!
Ik vind het wel top dat je een goed tehuis voor 'm zoekt en 'm niet zomaar dumpt bij een asiel ofzo.
Kan me voorstellen dat 't een moeilijke keuze is geweest. Maar heb er alleen maar bewondering voor.

Heb je niet iemand die op 't beestje kan passen als jij er niet bent?

Waarschijnlijk gaat ie 't ontzettend naar z'n zin krijgen bij z'n nieuwe baasjes. Dat is een troost...
:( :( :(
Avatar gebruiker
Paul Snip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1901
Geregistreerd: 09 aug 2006, 11:20
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee


Antwoord:Spike als w123lid?

Berichtdoor Motormongool » 24 jan 2007, 23:22

Dag Pietje, ik zie dit topic nu pas voor het eerst. Erg jammer dat je geen tijd meer hebt binnenkort.
Heb ook je uitgebreide brief gelezen, helemaal, met plezier.Die text maakt weer duidelijk dat je echt een bijzonder hondje hebt. Wat wil je: een Jack Russell waarbij de oren gewoon werken :laugh:

Het gevoel dat Paul Snip beschrijft van:'ik kom 'm nu ophalen' maar ik heb te weinig tijd voor 'm' herken ik ook: geen honden in mijn huishouden, maar voor langharige teckels of Spike maak ik graag een uitzondering :)

Komende weken zit ik waarschijnlijk nog thuis, soms moet ik met een bestelbus op pad. Ik bedoel: mocht je enkele dagen 'vrij' willen hebben: ik wil me wel af en toe als oppas opwerpen hoor :) (kom ik 'm wel fff ophalen)

Bovendien heb ik een T-model, dus heeft 'ie achterin alle ruimte om zich uit te levenB)

Laat ons fff weten als je een geschikt nieuw huis voor hem hebt gevonden...

Tenslotte: Dankzij dit topic heb je Spike wel vereeuwigd op deze websiteB)<br><br>Bericht gewijzigd door: Motormongool, op: 2007/01/24 22:42
Motormongool
 


Keer terug naar Van alles en nog wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten