[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Afgeslagen motor : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 03 mei 2024, 09:14

Afgeslagen motor

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Afgeslagen motor

Berichtdoor bertkrijgsman » 11 feb 2007, 15:05

Gisteren een behoorlijk stuk gereden (selheid 110 a 120 km/u) over snelwegen, echter bij het afslaan bij een afrit en aangekomen bij een stoplicht viel spontaan de motor uit, vervolgens opnieuw gestart en geen problemen meer in de bebouwde kom. Vervolgens via snelwegen huiswaard gekeerd en bij het verlaten van de snelweg weer bij een stoplicht aangekomen overkwam me hetzelfde echter motor draaiende gehouden door met gas te spelen echter als ik het gas losgelaten zou hebben had hij weer uitgeslagen, voorbij het stoplicht gereden auto aan de kant gezet en inderdaad de motor sloeg af, hierna weer gestart en zonder problemen weer door gereden en stationair draaide hij ook goed.
Wat zou dit kunnen zijn?? snap de combinatie niet dat als je een lang stuk snelweg hebt gereden en vervolgens stopt dat de motor af wil slaan, zelf dacht ik aan brandstoftoevoer maarja??
Motor M115 Benzine Coupe 230

Bert
bertkrijgsman
 


Antwoord:Afgeslagen motor

Berichtdoor Martin123T » 11 feb 2007, 16:21

Misschien is de beluchting van de tank niet in orde, draai de benzinedop los nadat de motor is afgeslagen. Misschien helpt het.
Martin123T
 


Antwoord:Afgeslagen motor

Berichtdoor Jeremy » 11 feb 2007, 20:39

Als jij een cabarateur uitvoering hebt, dan kan hij volgens mij bevriezen. Dat geeft ongeveer dezelfde problemen als jij nu hebt. Als je dan even stilstaat ontdooit het weer en heb je geen last. Sommige auto's hebben een zomer en een winterstand die ervoor zorgt dat er in de winter voorverwarmde lucht het filter in gaat. Weet alleen niet hoe dat mij Mercedes zit, heb zelf een TE en die heeft daar geen last van omdat het injectie is. Waarschijnlijk hoort hij dit automatisch te regelen.

Gr, Jeremy
Jeremy
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron