[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Vraagbaak Dieselmodellen P.H. Olving : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 apr 2024, 10:55

Vraagbaak Dieselmodellen P.H. Olving

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Vraagbaak Dieselmodellen P.H. Olving

Berichtdoor Bemerbenz » 26 maart 2007, 19:40

Deze topic staat ook bij Te Koop gevraagd (met 2 voorbeeldbladzijden). Voor de technici onder ons wellicht een aanrader.

Inmiddels ook in bezit gekomen van een Vraagbaak voor de dieselmodellen (P.H. Olving). Kreeg het boek aangeboden door mijn buurvrouw (220D), ze rijdt in een puntgave 220D van haar overleden man. Ze dacht dat ik ook een diesel had (280CE.....). De 250/280 boeken zijn niet aan te slepen (inmiddels 35 verkocht). Heb er nog 5 van de laatste nadruk. Wie interesse heeft in de Vraagbaak Dieselmodellen 1976-1980, laat het weten. Als er meer dan 10 liefhebbers zijn dan laat ik er 10 bijmaken. Het boek moet dan ook weer uit elkaar gehaald worden. De kosten zullen hetzelfde zijn (10 euro van het copieren, 3 euro voor de kleurkaften, 4 euro voor het verzenden (plus enveloppe) en de rest voor de moeite). In totaal 20 euro per boek. Wil je een boek, dan een mailtje naar g.wessels@bemer.nl, vermeldt de adresgegevens en je krijgt van mij te horen wanneer de boeken klaar zijn en op welke rekening je het geld kunt overmaken.
Bemerbenz
 


Antwoord:Vraagbaak Dieselmodellen P.H. Olving

Berichtdoor alex240diesel » 26 maart 2007, 20:44

Ik heb hem zelf in een PDF, maar ben hier niet erg tevreden over. Weet niet of jij er wat mee kan. en of het dezelfde is. Deze staat trouwens ook op het forum, weet niet precies waar. Ik ben er ook maar bij toeval aan gekomen.

alex240diesel
 


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten