[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Stotteren diesel : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 maart 2024, 10:55

Stotteren diesel

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Stotteren diesel

Berichtdoor Rob Holewijn » 30 maart 2007, 23:54

Een kennis was hier van de week met zijn diesel (en van diesel heb ik niet echt verstand) met een probleem.
Als hij optrekt vanuit stilstand stottert de motor. Dit is heel hinderlijk bij het optrekken vooral bij een stoplicht.
Dit dot hij niet meer als hij op gang is en je geeft gas bij om bv. in te halen.
Kunnen jullie mij vertellen wat dit kan zijn?????:blush: :blush:
Rob Holewijn
 


Antwoord:Stotteren diesel

Berichtdoor alex240diesel » 31 maart 2007, 11:03

Rob,

De oorzaak kan liggen in diverse gebieden die allen kinnen worden gecontroleerd.

1. Lucht in de brandsof systeem
2. Verstopte brandstof filters
3. Niet goed functioneerende injectoren.

4. Wanneer het alleen gebeurd bij koude motor, de gloeipluggen // kaarsen zijn niet meer goed.

Ik hoop dat je er iets mee kan en dat je kan beginnen met het speur werk.

alex240diesel
 


Antwoord:Stotteren diesel

Berichtdoor Rob Holewijn » 31 maart 2007, 13:26

Bedankt Alex ik zal het doorgeven.
Ik laat je nog wel weten of het geholpen heeft.
Rob Holewijn
 


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten