[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Bizarre bougiekabel : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 15:02

Bizarre bougiekabel

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Bizarre bougiekabel

Berichtdoor Leafhabber » 23 jul 2007, 23:55

Mijn 200 benzine (M102) miste af en toe een slag. Ik heb de ontstekingskabels allemaal doorgemeten en dat voor de zekerheid door de dealer nog eens laten doen, maar alles was goed. Verdeler kap en rotor vervangen, maar het probleem bleef. Nu heb ik de bougiekappen van de kabels afgeschroefd en inderdaad, bij 1 was het geklemde hulsje aan het eind van de kabel gecorrodeerd:cheer:.Maar toen ik in de bougiekap keek, leek het wel of er nog zo'n hulje inzat! En verdomd ik heb 'm d'r uit kunnen peuteren. Heeft er dus 1 cylinder op een aangedrukt contactje gelopen! (best nog wel mooi ook dan).
So was gibt's doch nicht!!

Groet, Alex
Leafhabber
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten