[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Raar geluid van voren : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 05 mei 2024, 03:48

Raar geluid van voren

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Raar geluid van voren

Berichtdoor automaat300d » 26 apr 2007, 19:33

hallo allemaal, als ik met de Benz over een verkeersdrempel rij dan hoor ik ergens van voren een vreemd geluid alsof er iets van ijzer buigt/knikt. ik heb de veren al gecontroleerd en er zitten nieuwe schokdempers op. alle spoor en stabilisatorstangen zien er goed uit en hebben geen speling. heeft iemand hier ervaring mee of heeft er iemant een suggestie. ik hoor het graag!! alvast bedankt, mvg Ron.
automaat300d
 


Antwoord:Raar geluid van voren

Berichtdoor Wiebren240D » 26 apr 2007, 21:27

Hallo Ron

ja ik denk zelf aan je moter steunen.

kun je zo kontroleren eerst die kleine schokbreekers even los zitten links en rechts aan je motersteunen vast.

en dan pak je een krik leg daar wel een breed houtblok op wat groter is dan je karterpan.
zet de krik met houtblok onder het karter en dan krik je hem rustig op dan zie je zo of er 1 van de 2 motersteunen los ligt die komt dan hooger als de andere die nog heel is

veel suc6 groeten van Wiebren ut Snits
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4186
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Antwoord:Raar geluid van voren

Berichtdoor Trouwkoets » 26 apr 2007, 22:08

Ron, bij mij de de rechter motorsteun gaar. Het maakt een krakend/rammelend geluid, vooral bij hele lage toeren van de motor. Ik ga hem dus ook zeer binnenkort vervangen.

Caspar
Trouwkoets
 


Antwoord:Raar geluid van voren

Berichtdoor automaat300d » 01 mei 2007, 21:15

bedankt voor de adviesen, ik ga er naar kijken. grtjs ron.B)
automaat300d
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten