[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
is het mogelijk : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 04 mei 2024, 20:56

is het mogelijk

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

is het mogelijk

Berichtdoor Toontje » 03 mei 2007, 20:00

:( mischien een moeilijke vraag maar zit wel eens op de chat met dirk en verder eigenlijk niemand kan er mischien een knop gezet worden op de pagina dat als je die aanklikt dat er iets tevoorschijn komt dat er mensen in de chat zijn zodat er mischien meer komen
groetjes toontje
is wel makkelijk als je wat wil vragen of weten
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Avatar gebruiker
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 10292
Geregistreerd: 21 feb 2007, 14:33
Woonplaats: kisharsagy Hongarije
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Antwoord:is het mogelijk

Berichtdoor Wiebren240D » 04 mei 2007, 18:44

Hallo Toontje

ik ben het met je eens moet toch mogelijk zijn is bij MSN ook zo gaat er ook een rood lampje branden nou ja rood is het ook weer niet maar als ik in de bank zit en ik kijk af en toe eens dan valt het wel op zo een oranje lampje

maar voor heen was het bij prive berichten ook zo zag ik gelijk zo een knipper ding wat aan en uit ging wist je tenminste dat je een bericht had ik mis het nu wel kijk niet altijd naar mijn prive berichten

groeten Wiebren ut Snits
Avatar gebruiker
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 4186
Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
Woonplaats: Sneek
Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Antwoord:is het mogelijk

Berichtdoor bennie1234567 » 05 mei 2007, 09:16

Je kunt via MSN chatten door emailadres van contactpersonen van de club toe te voegen, moet je dat emailadres wel hebben natuurlijk. Daar is al een topic over geweest (weet zo niet meer welke). De applicatie die wordt gebruikt voor de club heeft geen waarschuwingsfuncties, dus lijkt het mij het makkelijkst om via msn te chatten, dat werkt gewoon goed.
Groeten,
Ben
bennie1234567
 


Keer terug naar Van alles en nog wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast