[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Hemel 200D : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 maart 2024, 00:16

Hemel 200D

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Hemel 200D

Berichtdoor Gerrie Diesel » 17 jun 2007, 15:46

Binnenkort wordt mijn 200D sedan voorzien van nieuwe leren bekleding. De Pulman begint erg teer te worden en reinigen levert alleen nog maar meer vieze luchtjes op.
Omdat de hemel van het schuifdak is voorzien van een forse scheur, bood de bekleder aan om de gehele hemel te vervangen voor een nieuwe van geheel wit geperforeerd leer.
Nu krijg ik op de CD met het werkplaatshandboek de indruk dat het een klusje is van 1, 2, 3 en effe tikken?
Is het echt zo eenvoudig of moet ik de bekleder waarschuwen voor valkuilen? Ook omdat er een (handbediend) schuifdak in zit.

Wie heeft hier ervaring mee?

Ik zie de reacties graag tegemoet.

Gerrie
Gerrie Diesel
 


Antwoord:Hemel 200D

Berichtdoor Toontje » 17 jun 2007, 15:59

Hoi hoi
het vooste deel gaat erg simpel maar de valkuil zit in het achterstuk daar zit de hemel onder het raam rubber dan moet eigenlijk de achter ruit eruit om het netjes te doen groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Avatar gebruiker
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 10292
Geregistreerd: 21 feb 2007, 14:33
Woonplaats: kisharsagy Hongarije
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast