[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
800 km in 8 uur en: gerrie diesel, was jij dat? : Reizen!

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 apr 2024, 04:26

800 km in 8 uur en: gerrie diesel, was jij dat?

Plaats hier verslagen van reizen met je Mercedes klassieker. Dit mag een dagje Vroomshoop of Middelburg zijn, of een reis naar Moskou, zolang de trip of reis maar met je Mercedes is gemaakt. :)

800 km in 8 uur en: gerrie diesel, was jij dat?

Berichtdoor Pieter » 05 mei 2007, 18:29

...vanuit de auvergne weer naar huis, ik wilde toch eens het verbruik nog eens goed bekijken...maarja, ik rij dan toch liever ong. 120 dan 100 per uur, want anders duurt het helemaal uuuuuren...

rijdtie potverdikkeme 1 op 10!!! dat vind ik dus wel erg slurperig...:(
maargoed, toch een nette tijd :D

dus nu toch maar (belastingcentjes binnen, dus dan kan het) die verstuivers bestellen, dat zal wel gaan schelen...en ja, eens 100 per uur doen op dat stuk, zal ook wel schelen :)

maar...wat leuk was: ik rij vanaf de periferique de A1 op, wat zie ik daar precies bij de tolpoortjes??!!! EEN MIMOSENGELBE (denk ik, het was nacht...maar het geel lichtte hetzelfde op als de onze) 200D....een broertje dus! ik erachteraan....na enige kilometers (zo lang duurt het nu eenmaal om een auto in te halen die 500 meter voor je rijdt :lol: ) even er naast gaan rijden, licht aan binnen en zwaaien maar...pas toen had ik ook gezien dat het dus ook een 200D was...erg leuk, die bestuurder van die auto was ook zeer in zijn nopjes...

nu vraag ik mij af, is het een lid van de club?
de enige die ik kan bedenken is 'Gerrie Diesel', daarvan wist ik dat hij dezelde heeft...

dus Gerrie, was jij dat??!!! :)
Pieter
 


Antwoord:800 km in 8 uur en: gerrie diesel, was jij dat?

Berichtdoor Gerrie Diesel » 17 jun 2007, 19:57

Weliswaar een late reactie, maar ja ... met een 200D ben je toch nooit een van de snelste; maar ik was het niet. We gaan regelmatig naar Parijs, maar dat doen we met de SAAB, met 150 km/h schiet het iets vlugger op dan 110 km/h (althans in Frankrijk en Belgie)

Mij kun je wel alle werkdagen tegenkomen tussen Nijmegen en Zeeland, denk aan Schouwen Duiveland, Tholen en Goeree O, met uitstapjes naar Goes, Vlissingen en Terneuzen.

Ik kom daar minder W123's tegen dan in de rest van het land, maar sowieso rijden er daar minder auto's.
Sinds kort kom ik daar regelmatig een andere mimosagele tegen, waarschijnlijk eigendom van één van de bekendere "locals" want andere locals en bv de zeeuwse wetshandhavers zwaaien en seinen naar mij.

Wie o wie is die zeeuwse mimosagele?

Verder stond ik een paar weken geleden bij een verkeerslicht in Nijmegen naast een andere mimosagele, we keken elkaar aan, staken de duim omhoog en zeiden; 'mooi kleurtje'. Toen het licht op groen sprong ging ieder zijns weegs, de achterliggers onderdompelend in een bedwelmende roetstoot, want beiden wilden we de eerste zijn.
Gerrie Diesel
 


Keer terug naar Reizen!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast