[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Dan stel ik mezelf even voor joh.... : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 maart 2024, 13:18

Dan stel ik mezelf even voor joh....

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Dan stel ik mezelf even voor joh....

Berichtdoor abszonderstress » 10 okt 2007, 22:52

Wel zo leuk dat elk nieuw lid zich even voorstelt.

Nou ik ben ilyas ik ben 20 jaar, uit den haag en heb twee weken terug een 200D gekocht.
De liefde voor de W123 is jaren geleden begonnen op 12jarig leeftijd volgens mij.
Dit is mijn eerste auto en ben er hartstikke blij mee.
Ik hoop veel dingen te leren hier bij de club,ik ben zo a-technisch als het maar kan maar daar gaan jullie toch vast verandering in brengen??
Ik heb bij rondald een werkplaats cd besteld had m een paar dagen terug al binnen,ben me nog een beetje aan t orienteren.
Jullie zullen wel vaker van me horen
abszonderstress
 


Re:Dan stel ik mezelf even voor joh....

Berichtdoor Trouwkoets » 10 okt 2007, 23:16

Ilyas, van harte welkom op het forum. Den Haag....dat betekent wederom versterking voor de Hofstad(groep).
A-technische mensen hebben we graag, maar nog mooier vinden we het als deze mensen toch snel 2 rechter sleutelhandjes ontwikkelen.
Werkplaats CD is een goed begin, verder mag kan je vanaf begin november in de weekenden weer melden op het vaste sleuteladres van de hofstadgroep, Arie in Pijnacker. Daar is het op zaterdag bere gezellig, en kan je veel leren. Hou hiervoor het forum in de gaten.

CU, Caspar
Trouwkoets
 


Re:Dan stel ik mezelf even voor joh....

Berichtdoor Rob Holewijn » 10 okt 2007, 23:38

Welkom, jullie kunnen volgens mij zo langzamerhand zelf wel een club beginnen daar.
Rob Holewijn
 


Re:Dan stel ik mezelf even voor joh....

Berichtdoor abszonderstress » 11 okt 2007, 12:09

Dank je casper,ik moet vaak ook werken op zaterdag maar ik probeer zoveel mogelijk gaatjes te prikken op de sleuteldagen;)
abszonderstress
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast