[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
benzfreakfrans : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 19 apr 2024, 06:37

benzfreakfrans

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

benzfreakfrans

Berichtdoor benzfreakfrans » 26 nov 2005, 03:02

ja laat ik dat maar doen
allereerst heerlijk geen msn meer ik vind dit duizend keer mooier op een paar kleine schoonheidfoutjes na
maar daar weet jurgen al van
helaas heb ik de W123 300TDT moeten verkopen en heb ik nu alleen nog de 280C /8 coupe
de 123 ligt op dit moment goed in de markt vandaar dat hij met een half uur al was verkocht
mischien in de toekomst nog maar dan wordt het wel een 280C benzine want voor mij blijft de 110 de motor

m.v.g.frans
benzfreakfrans
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten