[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Even voorstellen, weer een nieuwe! : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 00:23

Even voorstellen, weer een nieuwe!

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Even voorstellen, weer een nieuwe!

Berichtdoor The White Rider » 06 dec 2007, 12:37

Hoi hoi hoi, ik ben Michael, enthousiaste nieuweling! Heb nog geen W123 MAAAARR dat gaat wel gebeuren in 2008!! Eindelijk is het zover, ik ga de Ford Focus verkopen en een W123 T-model aanschaffen, DE auto van mijn dromen. Maar eerst hier alle info vergaren die ik nodig heb, tja, je kan er niet genoeg over weten hé! 't Is de bedoeling van er zoveel mogelijk zelf aan te werken. Ben tot 2005 altijd elektromekanieker geweest, en heb ook veel laswerken gedaan, vooral TIG. Mijn nonkel (oom voor de Nederlanders :-) is carrosier/spuiter dus daar ook geen problemen. Ik heb trouwens de 'gids tot aankoop' al gevonden, zaaalig!!
Prachtig forum, ben blij er deel van uit te maken.

Groetjes
The White Rider
 


Re:Even voorstellen, weer een nieuwe!

Berichtdoor The White Rider » 06 dec 2007, 12:46

Hier wat foto's van de T's die ik op het oog heb op Autoscout, er staan er wel wat te koop. Iemand tips voor aankoop, ongeschreven regels misschien.., laat gerust horen.

The White Rider
 


Re:Even voorstellen, weer een nieuwe!

Berichtdoor Hans230CE » 06 dec 2007, 15:28

Welkom, de belgen beginnen talrijker te worden, ik heb je een PM gestuurd
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Even voorstellen, weer een nieuwe!

Berichtdoor Markparket » 07 dec 2007, 02:58

Hans,

Wij van de Noordstergroep beginnen al te bibberen!!!
Markparket
 


Re:Even voorstellen, weer een nieuwe!

Berichtdoor Markparket » 07 dec 2007, 03:00

En Archi:

Succes met je zoektocht!!!
Markparket
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 29 gasten