[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
VRAGEN OM ADVIES/HULP BIJ STORINGEN : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 09:46

VRAGEN OM ADVIES/HULP BIJ STORINGEN

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

VRAGEN OM ADVIES/HULP BIJ STORINGEN

Berichtdoor Toontje » 05 sep 2008, 15:52

HOI HOI
Zal aan mij liggen mischien maar ik zie regelmatig vragen die mij niet echt duidelijk overkomen.
mischien een ideetje om daar een beetje duidelijkheid in te maken.
zal een voorslag doen.

de nieuwe post b.v :probleem met verlichting
dan in de message
auto bv: W123 200D 1979.

dan het probleem bv: achterlicht brand niet.

dan wat je zelf al hebt gedaan/cq verandert is.
bv. lamp vervangen spanning gemeten etc

en dan niet zoals veel voorkomt veel later in een topic te lezen dat er nog wat is gedaan om het bovenstaande voorbeeld aan te houden:er is een trekhaak gemonteert met stekkerdoos.

dan had er bij probleem moeten staan: achterlicht brand niet meer na monteren trekhaak .

dit is zomaar een voorstel maar lijkt mij wel wat makkelijker voor iemand om je ten dienste te zijn

groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Avatar gebruiker
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 10292
Geregistreerd: 21 feb 2007, 14:33
Woonplaats: kisharsagy Hongarije
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten