[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Wie is er bekend met het merk Polmostrow uit Polen : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 12:38

Wie is er bekend met het merk Polmostrow uit Polen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Wie is er bekend met het merk Polmostrow uit Polen

Berichtdoor Jaap 230E » 24 jan 2009, 00:21

Goede avond / morgen mede Benzers / sters,

Dat ik deze vraag stel heeft er mee te maken dat er regelmatig uitlaten worden aangeboden van dit Poolse merk, na deze merknaam bij google te hebben ingetypt was niet MIJN indruk/ beleving dat het hier om een infrieur merk gaat,maar nogmaals dit is puur persoonlijk.

Vandaar mijn vraag of er mensen zijn die zich ooit iets hebben aangeschafd van dit merk voor hun uitlaatsysteem, en wat hun ervaring in deze is.

Zie uit naar een ieder zijn ervaring, en bedank die gene alvast voor hun reactie.

Mvg,

Jaap Rijnstad
Jaap 230E
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten