[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Even voorstellen 300TD W123 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 29 apr 2024, 19:55

Even voorstellen 300TD W123

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Even voorstellen 300TD W123

Berichtdoor 300TD W123 » 25 jun 2008, 17:31

Hallo allemaal

Sinds 16-6 -08 ben ik ook eigenaar van een 300TD uit 1984.
Op maandag 16-6 hebben mn vriendin en ik de auto gekocht bij Munchen en meteen naar Nederland gereden met de Export platen die de garage voor ons geregeld had.
Donderdag 18-6 de auto laten invoeren bij de RDW. Die vroegen ernaar of er een derde bank inzat. Ik vertelde dat dat niet zo was, maar dat die er wel als optie in te plaatsen is.
Dinsdag de papieren thuis gekregen en op de papieren staat dus max 7 personen.
Vandaag de auto naar de garage gebracht voor de APK en ook dat viel mee. 2 gebroken schroefveren voor en een erg dunne uitlaat, maar op de uitlaat zou hij niet afgekeurd worden.(blijkt de originele eerste uitlaat te zijn.)
Tot zover even mijn verhaal, maar er zal snel meer volgen aangezien we over twee weken met deze wagen op vakantie gaan naar zuid Frankrijk.

Mark
300TD W123
 


Re:Even voorstellen 300TD W123

Berichtdoor w123boy » 25 jun 2008, 19:03

hallo mark

je hebt wel vertrouwen om zo snel al met je W123 op vakantie te gaan
ach ja zo.n Benz is nie kapot te krijgen

veel plezier met mijn droomauto (heb zelf een 200D)
prettige km,s en prettige vakantie

grt w123boy <br><br>Post edited by: w123boy, at: 2008/06/25 19:04

w123boy
 


Re:Even voorstellen 300TD W123

Berichtdoor Markparket » 25 jun 2008, 21:51

Hallo naamgenoot!

Welkom bij deze prachtige club en veel zorgeloze en fijne kilometers gewenst met je 300TD!

Mark
Markparket
 


Re:Even voorstellen 300TD W123

Berichtdoor 300TD W123 » 27 jun 2008, 17:20

Hier alvast een fotootje

300TD W123
 


Re:Even voorstellen 300TD W123

Berichtdoor Kenny » 27 jun 2008, 17:56

Mooie kleur!

Veel plezier met de mooie TD, waar jij niet om vraagt krijg je er zo op (7 persoons) en de meesten van ons krijgen het niet voor elkaar! zelfs niet met een fabriek af gemonteerde achterbank!

Die van mij heb ik ook uit München deze kant op gereden. Dat was tot nu toe de mooiste rit van mijn leven! Ik was met het vliegtuig vanaf Hamburg gevlogen en diezelfde dag weer terug (om 6:00 van huis en 21:00 weer thuis) een rit van ruim 900 km.

Maar prachtige auto! ook nog een beetje mooie opties?


Groeten Kenny
Kenny
 


Re:Even voorstellen 300TD W123

Berichtdoor 300TD W123 » 27 jun 2008, 21:07

Hallo
Valt mee met de optie`s, er zit een gedeelde achterbank in en een doppelrollo een schuifdak en getint glas. Oja en de originele Becker koerier radio cassette.
De reden waarom ik voor deze wagen gevallen ben was de staat van het interieur en de relatief lage km stand (162000km).

Waar ik de apk heb laten doen vond dat de wagen in een redelijk goede conditie is voor zijn leeftijd en dat dat wat er aan is wel allemaal nog goed te repareren is.
De rit terug (775km)was niet zo erg als het weekend ervoor toen we even op 1 dag op en neer naar Munchen waren gereden om naar de wagen te gaan kijken. Dat was ook om 6.00 weg en om 21.00 weer terug in Nederland.

Met het ophalen zijn we met de trein op zondag naar Munchen gereden en de volgende ochtend de wagen opgehaald en terug gereden.
Wel 2 problemen gehad op de terugweg.
- Hoofdsteun verkeerd gemonteerd en dus twee pinnen in mn rug. Was na 3km opgelost
- Klapperende nummerplaat achter. Was eerste parkeerplaats langs de snelweg ook opgelost.

Groet Mark
300TD W123
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten