[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Even voorstellen..........!!!!! : Even voorstellen - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 30 apr 2024, 00:25

Even voorstellen..........!!!!!

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Re:Even voorstellen..........!!!!!

Berichtdoor henklith » 28 sep 2008, 13:18

Leuk Eric, om gelijk op maar op hoog nivo binnen te komen.
Ik heb nog wat "rek" met mijn 200D, die overigens lekker knort, en door en door honds trouw is :o))
Groet, Henk Lith.
henklith
 


Re:Even voorstellen..........!!!!!

Berichtdoor Spooky280CE » 28 sep 2008, 13:22

Hartelijk dank Wim,

Ik hoop ook dat ik nog een tijdje plezier van deze bijzondere kar mag hebben en er zijn in dit geval 3 dingen zeker nl:

1> Het zijn inderdaad geweldige karren.
2> Het is inderdaad een hobby erbij.
2> Een hobby kost nou eenmaal geld en dat hebben we met z`n allen er wel voorover geloof ik.

M.v.gr,

Eric.
Spooky280CE
 


Re:Even voorstellen..........!!!!!

Berichtdoor Spooky280CE » 28 sep 2008, 14:01

Hoi Henk,

Ik zet maar niet meteen zo hoog in en begin maar op een iet lager nivo.
De mijne knort niet maar spint heerlijk en tevreden maar als je hem een beetje boos maakt kan die ook nog aardig brullen.
Wat betreft de rek zal de mijne(onverwoestbare M 110 motor) met goed onderhoud toch wel aardig in de buurt van jouw 200D moeten kunnen komen.
Of de mijne ook zo hondstrouw zal zijn moet nog blijken maar heb er tot nu toe alle vertouwen in.
Een ding is zeker en begrijp me a.u.b. niet verkeerd, qua dynamiek is de mijne in het voordeel toch??

MVG,

Eric.
Spooky280CE
 


Re:Even voorstellen..........!!!!!

Berichtdoor henklith » 28 sep 2008, 21:46

Hoi Eric, klopt helemaal, eigenlijk zijn ze niet met elkaar te vergelijken, ze liggen wat temperament betreft mijlen uit elkaar :o))
Toch hou ik van zo'n dieseltje, ongelooflijk betrouwbaar nou,, ik val in herhaling geloof ik he :o))
He Eric,,, veel plezier met het beest!!
Groet, Henk
henklith
 

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten