[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Probleem op benzine W123 280E : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 apr 2024, 12:26

Probleem op benzine W123 280E

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Probleem op benzine W123 280E

Berichtdoor Loodgieter » 21 feb 2013, 20:03

Dag,
Recentelijk heb ik het probleem dat mijn auto niet meer start op Benzine.
Als ik met de auto 100km/h rijd en zet in zijn 3 (s) dan pakt ie hem wel op benzine maar zodra ik zak onder de 90km/h dan slaat ie af.
De benzinedruk opgemeten en staat gewoon tussen 3 en 3,5 bar.
Maar er komt geen druk vanuit de spineindes (slangen die tegen de injectoren aan zitten)
De slangen zijn wel goed schoon met hoge druk carbu cleaner in gespoten + remreinger en met compressor lucht erdoorheen geblazen dit zelfde heb ik met de injectoren gedaan.
Gecheckt op valse lucht.. Nou bleek dat de busjes + pakkingen rondom de injectoren valse lucht zoog.
De busjes en pakkingen kompleet vervangen ook de gaskleppakking + de voetpakking van de spinnekop is vervangen.
Resultaat geen valse lucht meer en nu ook op LPG loopt ie beroerd.
Probleem op benzine blijft hetzelfde.
Ontsteking was al recentelijk vervangen. (kompleet).
Nu met deze handeling heb ik van 1 probleem 2 van gemaakt.
Nu wil ik hem gewoon goed op benzine hebben dan kan ik weer de LPG afstellen.
Iemand ideen?..
Loodgieter
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 10 okt 2012, 18:15
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1966
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten