[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
raar geluid bij gas los : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 28 maart 2024, 18:17

raar geluid bij gas los

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

raar geluid bij gas los

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 26 mei 2007, 10:58

beste allemaal

gisteren viel me op dat wanneer ik het gaspedaal loslaat en wanneer de snelheid tussen de 80 en 100 KM/u is, er een vreemd geluid optreedt. volgens mij zit het in de aandrijving, in ieder geval komt het niet uit de motorruimte. het is geen bonken of stoten maar meer een soort "woem-woem-woem-woem" achtig iets. als ik weer gas bij geef, is het verdwenen. het viel me gisteren ineens op. ik weet niet of het altijd al zo was eigenlijk. weet iemand van jullie hier meer over te vertellen?

ook is het zo dat wanneer ik schakel en de koppeling intrap, ik een soort zachte klionk hoor bij het achterstel... zou dit met symptoom 1 te maken kunnen hebben?

adriaan
AdriaanVogelzang
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten