[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
radiatorslangen : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 27 apr 2024, 14:42

radiatorslangen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

radiatorslangen

Berichtdoor Merc200 » 21 jan 2011, 23:35

Beste Benzleden,

in december heb ik de motor van mijn 200D vervangen. Ik heb nu een 240D er in gezet. Alles werkt prima op mijn verwarming na. De oorzaak daarvan weet ik wel, ik weet alleen niet hoe ik het moet oplossen. De vorige eigenaar had er een engine heater block ingezet waardoor de slangen nu anders lopen dan normaal. Ik weet niet precies hoe de slangen die naar en van de verwarming origineel lopen. Doordat er nu alleen een afvoer van koelwater is (en dus koud koelwater), wordt de verwarming niet warm. Heeft iemand een overzicht?

Nu had ik bij het inbouwen het tweede probleem dat ik achterop het blok (dichtst bij de bestuurder dus) geen bout kon uitdraaien waardoor er een aansluitstuk voor slangen kon worden ingedraaid. Van alles geprobeerd, maar met geen mogelijkheid los te krijgen. Hoe kan ik deze het beste los krijgen?

Alvast bedankt!
Merc200
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten